sobota, 4 października 2014

Rozdział 17 cz. 2

-Jak ci było z tym…Jaredem?
-Nie pamiętam,to było dawno temu.-rzuciłam rozdrażniona, kręcąc butelką. Wypadło na Rose, która wybrała wyzwanie, więc nie zastanawiając się długo, postanowiłam zrobić coś za co pewnie dostane niezły wycisk.
-No więc Rosie, chcę żebyś...pocałowała namiętnie Dymitra.-powiedziałam, uśmiechając się przebiegle w jej stronę. Widziałam jej wściekły wzrok skierowany na moją osobę, ale bez zbędnego przeciągania wstała, podeszła do chłopaka i  wpiła się w jego usta. Całowali się dłuższy czas (całą scenę filmowała Sabine swoją komórką), nie zwracali na nas kompletnie uwagi, aż Zachary głośno chrząkną, wtedy oderwali się od siebie.
                      Kolejne kilka kieliszków później wszyscy byli totalnie upici, nie mam pojęcia czy ktoś będzie pamiętał to wszystko. Sabine siedziała na podłodze i co chwila wybuchała szaleńczym śmiechem, Rose siedziała na kolanach Dymitra, który całował jej szyję, a mój chłopak właśnie wypijał kolejny kieliszek. Chwile później, gdy miałam już pewność w jakim jest stanie mój ukochany, podniosłam się ze swojego miejsca i podeszłam do niego.
-Koniec imprezy skarbie, zabieram cię do łóżka.
-Jeszcze tylko jeden kieliszek!-sprzeciwił się, ale w końcu poszedł za mną. Po drodze zaczął śpiewać jakąś piosenkę, więc wciągnęłam go do pokoju, by nikogo nie obudził. To co działo się później mogłabym zwalić na zbyt dużą ilość alkoholu w moich żyłach, ale po prostu  to musiało się kiedyś stać. Po wejściu do pokoju. Zachary przyparł mnie do drzwi i zaczął namiętnie całować, wsuwając dłonie pod moją bluzkę.W krótkim czasie, pozbyliśmy się nawzajem swoich ubrań i doszliśmy do łóżka. Później już nie muszę pisać co się działo, zostawiam to waszej wyobraźni.


 



          

1 komentarz:

  1. NIEEEEEEEEEE!!!! Dlaczego?!!!!! Chciałam to przeczytać! ;-; w takim namiętnym momencie ;-;. Tak przeczuwałam, że Zachary będzie zazdrosny i że zapowiada się fajny seksik. Przeczytałam wszystko i jestem mile zaskoczona, choć chętnie zobaczyłabym dłuższe rozdziały. Poza tym, według mnie teraz czcionka jest za duża. Sądzę też, że powinnaś dodawać więcej opisów a także przypisów do dialogów. Życzę weny :**

    OdpowiedzUsuń